Rusningstid

Jamen sådärja!

Ikväll var det rena hetsen här, med ett par Blocket-kunder och en arbetskompis till Johan som alla kom och hämtade saker här ungefär samtidigt. Jalla jalla.

- Vi sålde vårt furubord och sex stolar (yes!)
- Vi sålde vår frysbox (yes!)
- Vi gav bort och lånade ut ett gäng barnprylar

Allt på samma kväll! Snacka om att det genast blev luftigare i förrådet. Allt såldes på tok för billigt, men det var mest bara skönt att bli av med det utan att behöva bära iväg det själv. Vi är nöjda.

Efteråt var jag och min oerhört påtagliga somna-i-soffan-nackspärr från inatt så trötta att jag tillät mig att slockna med Frida när jag nattade. Ljuvligt. Släpade mig dock inte upp förrän TVÅ timmar senare så kvällen blev liksom lite låghalt, haha!

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0