Tänker ingen vara hemma nästa vecka?

Härom dagen skrev jag om att det var galet omöjligt att hitta hotellrum i Örebro nästa vecka. Idag hade några av oss som ska träffas torsdag-fredag webbkonferens, och det visade sig att flera av de andra inte heller hittar någonstans att sova. Hmmm. Efter en massa resonerande, beslöt vi att flytta hela träffen till Västerås istället!

Men vad händer då? Joo ser ni, i stort sett fullt även i Västerås!

Jag hann för egen del norpa ett av de sista rummen på hotellet jag redan bokat en natt på. (TACK och lov, börjar tröttna ur på hotellsökande nu.) Men sedan hörde jag att de andra hade problem direkt. Herregud, finns det inte en människa som bara lallar på i sin vanliga vardag i maj, eller? Som jobbar där de brukar och sover hemma i egen säng? Man kan ju undra.

Återstår att se hur det går, hela baletten kanske blir inställd...

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0