Två tysta dygn senare - hemma!

Det blev ett par intensiva dagar i Västerås, med mycket nytta och en sen kväll igår efter vilken jag stöp i säng direkt! Har sett till att få undan lite jobb de stunder jag hade över vid datorn. Så inget bloggande alltså.

Nu är jag hemma, såååå skönt. Har ätit sushi, tvättat, kollat posten, kramats, läst ur nya åka-borts-present-boken, nattat glad unge, plockat lite och hunnit kolla på film med sambon. Mys! Men inget bloggande alltså.

Jag rasslar säkert igenom kameran på foton och skriver nåt mer imorgon. Nu ska jag sova och ladda med ork, för imorgon ska vi på betessläpp på förmiddagen och sedan ska jag och Frida se Pippi på is på eftermiddagen! Skojsigt.

Ha en bra helg!

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0