En riktigt god dag

Åh vilken härligt bonusartad ledig dag det blev! Bara liksom av sig själv, tack vare att jag babblar på fejjan och bloggen om vad jag gör och att fina J nappade och bjöd in på fika.

Vi unnade oss en  l å n g s a m  morgon. Frida somnade sent igår och lyckades faktiskt sova till närmare åtta. Skönt! Sedan låg vi och babblade en stund, innan hon smög ned och kollade morgon-TV under en filt i soffan. Jag slöade vidare i sängen med iPaden en stund till.

Efter lite frukost och duschning, hade vi fått en inbjudan till Sandviken. Åh mys, vi skulle hälsa på fina J, med sonen V som precis fyllt fem år och hans lilla, lilla, lillasyster som inte ens är två månader ännu. Raskt grävde vi fram en alldeles lämplig present till V (en bilpysselbok fanns minsann i bra-att-ha-gömmorna för ev. barnkalas etc) och sedan rasslade vi ned på stan för att köpa en alldeles bedårande Mumin-ullfilt i rosa och rött till lilla söta nya fröken A.

Det var väldigt länge sedan vi var där på besök senast. Så himla kul att få prata ikapp och gosa liten fnuttbebis! Frida och V lekte loss både inne och ute - i Sandviken låg faktiskt ett tunt lager snö, så Frida var alldeles spralligt lycklig över det.

En mycket, mycket bra dag. Energitillskott.

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Sis

Åh vad härligt, jag fick massor av energi genom att du skrev att du fick det så nu måste jag tacka! Ha en fin dag idag oxå, kramar från Barcelona :o)

2011-11-29 @ 07:39:08
Postat av: Jenny E

Tack detsamma! =)

2011-11-29 @ 10:50:21
URL: http://busblomma.blogg.se/

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0