Jag vabbar väl vidare då

Fridas mage har bättrat sig lite idag, men var tillräckligt kass framför allt i morse för att det inte skulle kännas bra att släppa iväg henne till förskolan. En hemmadag till, alltså. Men jag säger bara halleluja för att ungen inte kräks (ännu, är det väl bäst att lägga till trots allt)...

Jag som själv har huvudvärk och raspig hals, tackar och tar emot bonusmöjligheten till lite soffhäng i mysbrallor. Ägnar väl dagen åt att diska, spela wordfeud och fixa småsaker jag aldrig hinner annars (som att försöka ordna e-legitimation på nya banken utan att lyckas och få ett bryyyyt).

Vår nya postlåda sitter på plats nu förresten!

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0