Jamen till slut så

Efter en massa trixande har jag ÄNTLIGEN fått till det med e-legitimation på nya banken. Vips efter bara några dar så var jag nästan tusen spänn rikare, Försäkringskassan var snabba som tusan när jag väl klicketiklickade mig fram till att begära ersättning för vabbandet. Tackar! Räkningsbetalandet klarade jag också, den första omgången i nya miljön. Jamensådärja. Då är jag på banan!

Än en gång har den här dagen bara POFF försvunnit. Jobbet bestod mest av möten och för lite tid till allt som travas på hög. Frida åt som en häst till middagen idag, utan minsta påminnande tjat (vilket är ett ovanligt fenomen här hemma). Vi piffade hennes rum med en glittrig ljusslinga i fönstret. Vi saknade båda den roliga kapitelboken vi just avslutat, när det var dags för sagoläsning. Sambon har tränat, jag har datorhängt och diskat. POFF, som sagt.

Gonatt!

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Sis

Det är just det där med att få röven till banken och fixa legitimationen som är dryg tycker jag. Min internetdosa fungerar inte med sladd (nåt fel?) så jag får sitta och trycka personnr, inloggnings- och säkerhetskoder och ja ta mig tusan allt. Måste fixa detta när jag kommer hem :o/ bra jobbat på dig!



KRAM

2011-11-30 @ 09:09:46
Postat av: Jenny E

Sis (vilket tyder på att du mest kommenterar hos din syrra? Hehe): Tack! Lycka till med lösningarna du med.

2011-11-30 @ 15:07:44
URL: http://busblomma.blogg.se/

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0