Lördag hela veckan...

...känns det som, när man drar ut på sitt födelsedagsfirande. Det gillar jag.

Igår fick jag paket av min bror med sambo - TACK! Idag har svarföräldrarna varit här och fikat och presentat mig storslaget - TACK. Imorgon vankas det tapas till lunch och besök av några goda vänner. I like it.

Den här tapas-historien blir spännande. Jag är uttagen som Buzzador igen, för att prova Santa Maria Tex Mex Tapas-produkter. I verkligheten blir det nog mer nån icke enhetlig mix av antipasto (italienskt) och tapas (spanskt), men vem bryr sig. Gott som gott! En himla massa ovana (och dyra) inköp har jag i alla fall gjort vid kvällens storhandling, och en himla massa lagande och pysslande lär det bli imorrn. Förhoppningsvis smarrigt.

Nattinatt!

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0