Vardagsklivet

Dagens lyx: Jag lyckades få Frida att somna om vid strax före sju, sedan sov hon till kvart över nio. Underbart! Hon hade kanske sovit längre, om inte jag (optimistiskt men tydligen nödvändigt) ställt alarmet då för att inte missa ett e-möte jag skulle vara med på.

Dagens största fniss: Frida dansade rumpan av sig till låtar på Spotify. Shake it, baby!

Dagens jubel: Frida tjoade glatt när magen skötte sig som den ska idag. Inget att ta för givet den här veckan!

Dagens mysigaste: Jag och Frida tog över en timmes bad tillsammans i stearinljusens sken. Massor av bus och skratt. Och TID. Inte mindre än två gånger log Frida stort och utbrast:

- Det här är LIVET det, mamma!

Hon har verkligen förmågan att se guldkanterna, den här ungen.
Jag älskar vår lilla livsnjutare. Massor.

Imorgon är det vardag igen. Och tid för biopsi på halsknölen. :-) Hit me!

/Jenny


Kommentarer
Postat av: Malin S

¨Håller alla tummar vi har att det hela går mkt snabbt och smärtfritt!! Lycka till!! Kramar Malin och Micke

2011-11-17 @ 11:23:11
Postat av: Jenny E

Malin S: Tack SNÄLLA ni för omtanken!

2011-11-17 @ 13:23:41
URL: http://busblomma.blogg.se/

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0