Bilder av busungen

Just nu produceras det teckningar på löpande band. Det går inte en dag, utan att hyllan på förskolan är fylld med teckningar och annat pyssel. Och tröjärmarna är fyllda med färg... Några av Fridas senaste alster:


"Oj, gravstenar", tänkte jag. Men nej, det är ju KULLAR, förklarade Frida. Den ena
har blommor på sig, den andra en hiss och hon kikar ut överst i hissen. Och den
lilla röda finken där intill, det är visst jag. Med min handväska, minsann. Okidoki!



Just nu ääälskar Frida dinosaurier. Här har hon ritat en
Tyrannosaurus Rex (tror jag) som är rejält på bettet!


/Jenny

Kommentarer
Postat av: Jonna

Vilka fina teckningar! Men handväskan på axeln ser lite liten ut tycker jag... ;-) Eller är det den stora röda som ligger på backen bredvid kanske?

2011-10-12 @ 16:40:07
Postat av: Jenny E

Jonna: Sötaste tvåbarnsmamman, tänk att du tar dig tid med mina små skrivelser! SJÄLVKLART är det den stora röda på marken, som är handväskan. Den här ungen har aldrig sett en miniväska på min axel, hehe!

2011-10-12 @ 23:59:37
URL: http://busblomma.blogg.se/

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0