Buzzador-testar Vanish

Nu är det dags igen för mig att agera Buzzador! Att vara buzzador innebär att man ibland får prova olika varor och tjänster gratis, dela med sig i bekantskapskretsen och sedan lämna sin egen och andras ärliga åsikter om produkten. Den enda motprestationen är rapporten jag ska lämna efteråt. Plättlätt!

För några veckor sedan, fick jag hem ett stort paket från Buzzador. Det var dags att testa fläcklösaren Vanish. Jag visste om innan att det fanns förbehandlingsspray (som vi redan hade provat) och pulver man skulle skopa i tillsammans med tvättmedlet. Men det finns en hel hög med olika saker, jag fick hem inte mindre än SJU produkter! Två olika gel (för kulört och vitt), tre pulver (för kulört, vitt och ett särskilt för att ta bort bakterier), plus förbehandlingssparayen och sprayen för mattor och soffor. Jisses.



Vad finns i lådan egentligen?



Sju produkter att prova på själva, plus en hög med provpåsar att dela ut!


Något som omedelbart förvånade mig, var att produkterna var mycket miljö- och allergivänligare än jag trott. När man får sprayen på fingrarna, sticker det och man blir alldeles vit. Jag har tänkt att det där måste ju vara lite halvfarligt, men det funkar kanon på ingrodda "förskolefläckar" så jag har använt det ändå. Men alla produkterna är märkta med Svanen och godkända av Astma- och allergiförbundet! Stort plus i kanten från min sida för det.


Glad överraskning - vänligare prylar än jag trott.


Nu kommer vi att vara fläcklösa i lång tid framåt, haha! Faktum är att jag omgående testade matt- och soffsprayen på en liten men envis och ful brun fläck vi hade i soffan (kaffe eller choklad?). Den försvann i ett poff! Lovande. Sedan har det hällts i gel och sprayats och grejats, och nästan alla fläckar har gått bort. Toppennöjd! Att inte ens Vanish rådde på de stora vita limfläckarna Frida fått på sin EN dag gamla Me&i-tunika (suck och dubbelsuck) var inte så överaskande...


Pyts i med en dos gel och håll tummarna.



De här "målarbyxorna" blev helt rena efteråt!



Lite olika ljus och de var först skitigare än de ser ut, men ändå - stooor skillnad!



Men nej - en massa vitt lim gick inte bort. Attsingens.


Jag är jättenöjd med produkterna och kommer garanterat fortsätta köra med Vanish. Våra vuxenkläder är sällan i så stort behöv av fläckborttagning, men nästan varje plagg som Frida har gör Vanish underverk med. Skitiga ungar har oftast haft kul! Men tvättandet blir ju inte roligt för det...

Vill du också bli buzzador?
Lämna en kommentar här med mailadress och namn (eller kontakta mig på annat sätt, om vi känner varandra), så fixar jag en inbjudan!

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0