Hemma och ihopsjunken

Jag tycker det känns fint att se Frida med min släkt. Det är alldeles för sällan!

Vi åkte hem tidigt idag, vilket faktiskt var skönt. Vi slapp köra i mörker och kom hem i vettig tid. Vuxet, haha. Frida var som vanligt världens bästa bilåkarunge, vilket jag är sååå tacksam för.

Och vet ni - jag har packat upp. ALLT.
(Utom en väska som ska med även nästa helg, när vi ska ut på nya äventyr.)

Ni förstår, detta är ett totalt unikum. Det händer inte.
Det står alltid minst en halvful väska kvar efter varje tripp här. Jämt.
Men den här gången bara POFF så hade jag packat upp allt!

Klapp på axeln till mig själv.

Efter att vi kommit hem och stökat undan, slog tröttheten till. Innan jag orkade fixa fram käk, hann jag blunda i soffan en stund först. Skönt! Fast det blev lite väl sent för fröken hänga-halva-natten som ska till förskolan imorgon...

För övrigt har jag en rätt öm sitta-i-bilen-rygg. Dumma.

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0