Kvällsbus på stan

Jag tog med pinglan på stan ikväll, det var shoppingkväll för familjer. Vi blev kvar till nästan kl 21, det lär jag få äta upp imorrn när fröken tjorv får slut på ork... Men vi hade mysigt! Jag sa till Frida:

- Frida, tänk att klockan är ÖVER åtta nu, du borde ligga i sängen för länge sedan!
- Ja mamma... Men vi har ju så mysigt här på stan i mörka kvällen!

Frida red lyckligt en ponnyrunda, fick glitterhjärta och stjärna målad på kinderna, smarrade snacks och var jättenöjd. Jag slog till på diverse piff - en ny ögonskugga, foundation och en fin (läs dyr) foundationborste som jag inte visste att jag behövde, haha!

Men framför allt kom jag hem med skor! Klackskor, kors i taket. Fast på mitt sätt - glada, bekväma, fotsnälla, roliga. Rågummisula, stötdämpande. Superfina Jennyskor, helt enkelt. Från Art, kommer de. Gick inte att motstå. (Blev ett halvbra foto från iPaden... Bild på samma sko finns HÄR fast i vinrödaktig färg)


Hoppas bara att jag inte går som en gammal trött kamel i dem - högklackat är inte min grej annars så jag får dåligt med övning. Och folk som inte kan gå i klackskor är så fuuuult, men butikstjejen försökrade att det såg okej ut. Kan man reklammera dem annars tror ni? Haha!

Nu är jag redo för 40-årspartajjet på lördag. Sweet. Nya brallor och topp köptes härom dagen dessutom. Dags att rota fram smycken nu då, för faktiskt första gången sen flytten. På tiden!

Nu ramlar ögonlocken ihop, så natti natti!

/Jenny


Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0