Nu får det räcka för idag

Nä, om man skulle gå hem från jobbet kanske?

Jag hade en smula logistikutmaning kring att hämta reparerad cykel på em (de hade lunch, jag gjorde ärenden, sen var det kö...). Tiden gick, så jag valde att hämta Frida i samma veva. Hon har velat åka till mitt jobb länge och jag ville slippa jäkta hem nästan direkt när jag varit ute och friskvårdsvinglat från jobbet så länge.

Lite fick jag gjort i alla fall. Frida har hängt i konferensrummet, ritat teckningar, käkat bulle, knaprat cashewnötter och kollat Bolibompa-play på projektorskärm. Det går ingen större nöd på henne om man säger så.

Nu är det fredagsmysdags. Mot hemmet!

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0