Packa på

Frida och pappan stökar med tacopaj i köket, är mysigt att höra dem snicksnacka där nere. Jag står på öronen i garderoben och plockar fram saker till lilla trippen.

Smink, finkläder, söndagsslappisar, nya pjucken, handväska, hårtork, smycken, lakan... Packa packa packa.

Vi ska sova hos svägerskan och Frida är toktaggad att vara där själv medan vi är på fest. En av mina bästa vänner och hennes man fyller båda 40 och firar med härligt galej! En massa bekanta kommer och jag räknar med en riktigt rolig kväll.

Jag räknar också med väldigt lite sömn - vardagsrumssovning och en 4-åring, två grejor som gissningsvis inte bjussar på nån sovmorgon. Det är smällar man får ta!

Ha en härlig helg!

/Jenny


Kommentarer
Postat av: Axel Carlsson

Ja, det blir toppen på festen!

2011-10-28 @ 19:38:54
URL: http://www.axelcarlsson.blogg.no

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0