Testa Tivoli

Ett litet presenttips eller kanske idé inför julklappsshoppingen, til legna eller andras kids i rätt ålder (jag skulle gissa på att den passar från 4-5-årsåldern till och med kanske 10 år eller så?): Ge bort en prenumeration på tidingen Tivoli för vänner!

En kvalitetsserietidning för små barn. Ett vettigt alternativ till alla strömlinjeformade, trista alternativ i handeln som nästan alla utges av samma förlag. En tidning utan påklistrade plastleksaker, som ändå går sönder direkt.

Jag har just beställt en prenumeration till Frida.
Och jag har sedan tidigare gett bort den till en kompis dotter.

Tidningen fick lägga ned i våras, men återuppstod i september tack vare ca 2000 nya prenumeranter - resultatet av en massiv kampanj från prenumeranter som hjälpte till att sprida information. Och jag är SÅ glad för det.

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0