Burr

Skulle göra en massa nytta ikväll, hade jag tänkt. Och visst, det gjorde jag väl när Frida och jag snurrade omkring på Apoteket, Systemet, Barnens Hus och ICA Maxi och gjorde en massa ärenden efter förskolan och jobbet! Puh.

Men det här med att styra upp inför loppis och packa upp kartonger som jag tänkt mig, föll liksom bort ikväll. Seeeeeen middag, nattning av lillpingla, lite köksstök och sånt och vips var det kvällen! Fast det brukar ju inte hindra mig, nattuggla som jag är. Men nu ligger jag sedan en bra stund nedkrupen i soffan med en yllefilt upp till hakan och huttrar ändå. Skumt. Håller tummen för att jag bara är trött. Jag säger nog helst nej tack till höstförkylning just nu.

Nu ska jag och min iskalla näsa ta sambon i handen, och gå och natta intill en liten elementsvarm sötnos som ville sova hela natten i vår säng inatt. Kärlek.

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0