Grattis pappan

Idag fyller sambon år. Hurra, hurra, hurra, hurra! Pussar till dig.

Nu har födelsedagsbarnet just kommit hem från jobbet. Det är väldigt dålig service här i vabb-hemmet; han lagar just nu vår middag och gjorde själv tårta igår. Men jag dukade i alla fall fin frukostbricka med rosa ros, fint kort, ljus och flagga, som stod klar och överraskade när han tassade upp i morse. Jag och den lilla febriga sov... Och present har han ju redan fått av mig, men Frida kompletterade med några söta teckningar idag åtminstone.

Den lilla febriga hade för övrigt 38,5 grader i morse. Nyss ökade den till 39,6 och hon fick stå ut med att svälja en skopa Alvedon. Hon är lite loj (ligger under en filt vid TV:n istället för att sitta upp, t.ex.) men ganska ok för att ha så mycket feber, måste jag säga.

Nu mat och sedan grattistårtatajm!

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0