Men skärp mig!

Jag blir så trött på mig själv.

Jag är så skittrött på att jag alltid vill ha kontroll.
På att jag blir galet stressad om jag inte har det.
På att jag blir väldigt ledsen och irriterad över så onödiga och för andra rätt obegripliga saker.

Det är lite för mycket nu.

Flytteftersläpningsfix, källarbök och diskmaskinstrassel.
Och årets galet mest stressiga tid på jobbet.
Och så en massa vanligheter som ska tröskas däremellan.

Det tar inte fram det bästa i mig.
Inte bästa humöret, inte bästa energin, inte bästa hälsan.

Övar på rätt förhållningssätt, balans och att ta till energipåfyllningstrick som funkar.
(Och så blågnäller jag en massa, som ni märker...)

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Marielle

Nånstans måste man få det ur sig! Bloggen måste vara ett bra mycket bättre ställe än i familjen?

2011-09-04 @ 15:53:27
Postat av: Jenny E

Marielle: Så sant. Tyvärr klarar sig nog inte familjen helt undan mina nycker. ;-)

2011-09-04 @ 17:30:44
URL: http://busblomma.blogg.se/

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0