Blogg-blackout

Insåg precis att jag inte bloggat på hela helgen, utan att jag ens märkt det! Antingen är det ett friskhetstecken, eller så är det motsatsen. Vem vet.

Jag har varit rätt offline i helgen. Har bland annat kollat film med sambon, varit ned på stan och trängts för att fira Brynäs SM-guld på torget,tvättat massor, röjt städskåpet och faktiskt till och med packat upp ett par flyttkartonger som stått i träda i ett hörn. Det ni! Typiskt det där - man får plötsligt uppskjutna saker gjorda när man undviker nåt annat (jag hade egentligen hemjobb att göra, men var för trött och ynklig och bara orkade inte).

Men mest har jag bytt örngott och handdukar fyrtiofjorton gånger och torkat Fridas ögon i parti och minut. Hon har gått från rejäl boxarlook till normalläge, hon var hemma med pappan idag men nu är hon okej så imorgon blir det förskola.

Idag har jag genom jobbet varit på en helt fantastisk föreläsning om kommunikation, om kroppsspråk, roller och signaler vi sänder med miner och gester. Föreläsarna var Erik Mattsson och Maria Lundqvist. De var båda kanonbra, ochkompletterade varandra lysande snyggt. Maria Lundqvist måste man ju bara ÄLSKA, så underbar! Jag skrattade helt otroligt mycket, fick nån tår i ögonvrån ibland och kände mig alldeles upplivad efteråt.

Nu är det sovdags. Ha en bra tisdag!

/Jenny


Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0