Dagarna som går

Jag vet inte vad det är med tiden. Det måste finnas nån liten grå tomte som går runt och knycker stora sjok av den mellan varven! Hur går det annars till att dagarna bara springer iväg såhär? Och varifrån kom den här påsken som liksom bara smög sig på utan att man hann fatta det?

Igår missade jag att blogga. Hela familjen var iväg och kollade in Tobbe Trollkarl på konserthuset. Tydligen var det tröttande för jag somnade med Frida vid nattningen och sedan blev inte kvällen sig riktigt lik mera, hehe.

Den här dagen försvann i ett poff också. Ett av de mer udda inslagen idag var att en kille kom åkande och hämtade sin instruktionsbok till en Saab 9-3 och en massa viktiga papper. (Sambon hittade dem slängda i en buske igår och jag detektivarbetade mig fram till vem som ägde bilen och papperen och ringde upp honom. Han hade haft inbrott och ville mycket gärna få tillbaka sina saker. Happy ending!)

/Jenny


Kommentarer
Postat av: Marielle

Tror att du har rätt - nån snor tiden, så måste det vara...

2012-04-07 @ 23:01:18

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0