Idag lever vi långsamt

 
Idag har vi en sån där riktigt lugn dag. Först sovmorgon hela familjen. Nattjobbarpappan fick sova vidare ännu längre, när Frida och jag tassade upp och käkade frukost. Sedan kollade hon på Barbiefilm på sin lilla DVD, medan jag såg Narnia-film nr 3 nedbäddad i soffan med datorn - lyxigt slöande! Ingen risk för överansträngning direkt.
 
Nu på sena eftermiddagen drog pappan iväg på golf. Då tog jag en cykelutflykt med Frida, och för tillfället befinner vi oss på mellanlandning på stan för sushimiddag (som jag lovade Frida i början av veckan, men som aldrig blev av då). Nu tar vi nån liten omväg hem, är det tänkt. Fortfarande skönt tempo på den här dagen. I like.
 
Imorgon är det andra bullar. Då är det dags för vardag igen, med förskola och jobb och ordning och reda. Oddsen är låga för att det blir två trötta tjejer med kort stubin på mornarna några dar, haha!
 
/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0