Jag kanske ska slå till på en ny karriär?

Måste definitivt delge er gårdagens mest överraskande kuriosa:
(Ni kommer att förstå varför)
 
Av någon outgrundlig orsak (jag tror bestämt en peppande 10-åring var inblandad) förekom armbrytning på gårdagens stillsamma familjekräftskiva. Det visade sig då att sambon hade mycket svårt att bryta ned mig med höger hand! Han fick ta i rejät och trots detta blev det oavgjort i första omgången. Den andra vann han efter en seeeeeg match med hjälp av ett fulknep (släpp och RYCK - jag slant till så att min armbåge blev blå efteråt).
 
Ni som träffat min sambo (goddag herr vältränad), vet att detta är en bedrift!
Tack min galet otränade lekamen, det var uppfriskande. För mig åtminstone, hehe.
 
(Han är vänsterhänt, men ändå. Och jaadå, med vänstern gick det bättre för honom att vinna över mig mer direkt. Det får vara nån måtta på förunderligheterna.)
 
Hmm. Kan man börja med en ny sport efter 40 tror ni?
(Synd bara att jag är vass på att hålla emot men mindre bra på att bryta ned...)
 
/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0