Något är fel här

Det är lätt att känna sig lite trött när man börjar jobba efter semestern. Både under dagen för att man fått kliva upp så tidigt, och på kvällen för att man jobbat en hel dag istället för att slöslappa.
 
Men nu? Trött är jag, ooooh ja.
 
Men är orsaken de sena kvällarna i kombination med vardagsmornarna?
(Nja, det har inte varit så illa faktiskt - för att vara jag.)
 
Eller är det träningen som utmattar mig?
(Icke. Jag blir trött efteråt, men då LÄGGER jag mig tidigare också.)
 
Eller är det ovanan att hålla farten uppe hela dagen?
(Knappast faktiskt. Jag har väl inte riktigt kommit upp i så mycket fart ännu...)
 
Nej ni.
 
LUFTEN. Det är fortfarande fel på LUFTEN på jobbet, de väntar på nån jämrarns reservdel.
Varmt och kvavt och syrefattigt. Astmasprayen går varm och jag svettas. Blä.
 
Otippat skäl till att inte vilja gå till jobbet efter ledigheten, måste jag säga.
Tack och lov att det är fredag imorgon!
 
/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0