Trädgård och trötthet

Idag har vi gjort en utflykt till den otroligt fina, mysiga och inspirerande trädgården hos A-K, en bekant till mig från högskoletiden. De har öppen trädgård även imorgon kl 11-17, missa inte den och hennes pappas goda bakverk om ni bor i närheten! Läs mer på hennes vackra blogg www.landetkrokus.se eller i lokaltidningen imorgon söndag.
 
Efter det blev jag lite seg. Sambon drog på taxijobb, jag lade mig i soffan med iPaden. Och toksomnade en hel timme! Enormt skönt, men kanske lite otajmat, haha. Nu ska vi se... vad var det nu vi skulle göra igen..? Just ja, middag! 
 
Vart femåringen var? Hon lekte med Barbie på övervåningen. Så kan det gå när man har en unge med guldmedalj i fantasilek på egen hand.
 
/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0