Zzzzzzzzyre tack

Första arbetsdagen efter semestern avklarad - häpp!
 
Eller häpp och häpp... Jag är helt trött och vaddig i skallen. Jag har ingen aning om det beror på att jag var uppe för länge, eller om det beror på det helt obefintliga syret på arbetsrummet. Hela vår våning ger en liksom andnöd, en trasig fläkt gör luften helt stilla, varm, konstig och syrefattig. Gäsp. Vi säger att det beror på icke-luften (för jag lär knappast komma i säng i tid ikväll heller).
 
Dagens bästa: Frida och jag höll sams hela morgonen!
Applåder till oss. Verkligen.
 
Nu ska jag åka och hämta lilla gullsnytan.
Hon var glad och tokladdad för förskola i morse!
 
/Jenny
 

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0