Brända bocken

Ett minne blott... Vår vackra Gävlebock brann nyss. Hann se det på Facebook (det är där det händer först numera, haha) precis när jag skulle hoppa i säng. Trist tycker jag!
 
 
Jag har jobbat hemma tisdag och onsdag i ett försök att vila hostig hals och krasslig kropp lite extra. Ikväll var det stressigt med mycket som skulle fixas, så jag fick första riktiga inför-jul-dippen. Men det är ju i-landsproblem hela grejen, så det är lugnt!
 
Imorgon väntar en spännande och fullmatad dag. Först en ruskigt tidig morgon med lussefirande på förskolan. Lucialinnet struket och kronan kollad och packad! Sen jobb jobb jobb, vardag as usual. I andra änden av dagen vankas julbord för hela högskolan, och vi som tränat Bollywood i höst ska uppträda på middagen. Oh my oh my, jag börjar bli rätt nervös. Vad har jag gett mig in på?
 
Natti!
 
/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0