Min ängel

Det är så vackert ute nu! Vitt vitt vitt. Väldigt stor skillnad på det här, jämfört med det kolsvarta fuktmörker vi haft på sistone. Nu får man adventsmysfeeling betyyyydligt lättare. Ljuvligt! Det blir en del jobb, men vad gör det. Vardagsträning behövs! Och friskluft skadar inte heller.(Det är väl mest tiden som det är ont om emellanåt.)
 
Frida har varit med ute idag, snöglad som få. Hon har klättrat, åkt bob och sprallat omkring. Sååå nöjd.
 
Min finaste lilla älskade ängel!
 
Sambon som kör taxi inatt, är väl kanske inte fullt lika nöjd med vädret... Men han lär ju få gott om körningar, i alla fall. Jag har varit ut och skottat ett par gånger ikväll också, för än singlar de vackra flingorna fortfarande ned.
 
Nu har jag sent omsider adventat klart här. Nån liten småsak kvar, men det mesta är riggat. Stjärnorna får jag se om jag sparar till imorgon, börjar bli gäspig nu. Ljusstakarna är uppe, ljusslingorna är ute på balkongräcke och cypress, ett par julblommor är köpta och piffade. Puuuh. (Och trust me - det blir mysigt även om man inte städat först. Så det så.)
 
/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0