Vart tar dagarna vägen egentligen?

Jag tycker det är så fullt upp hela tiden, att jag inte hinner med nånting. Hinner inte blogga, inte jobba klart med saker, inte ringa folk, inte skicka mail jag tänkt, inte handla saker, inte förbereda det jag ska. Inte, inte, inte. Och nu är jag dessutom förkyld, fast utan feber än så länge men ändå rätt matt. Rackarns.
 
Framför allt har jag inte hunnit fatta hur lite tid det är kvar till julafton. Jag är helt off. Jag undrar när stressen på riktigt ska sätta in över allt som ska göras men inte hunnits med ännu? Idag är det redan andra advent, och vi hade lite ljusmys bland alla tidningshögar.
 
 
Jag har varit på konsert med några kompisar ikväll. Tur att det var bestämt innan, annars hade det aldrig blivit av för jag känner mig egentligen alldeles för raspig för det idag. Vi såg Bo Kaspers Orkester - ett säkert kort. Ständigt bra, jag har sett dem många gånger förr också. Skön stämning!
 
 
Och när jag kom hem doftade det helt fantastiskt och den här skatten låg på köksbänken. (Jag som inte hunnit käka middag ännu, fick behärska mig för att inte dra i mig ett helt gäng!) Vilket lyx!
 
 
 
Igår tog hela familjen en tur ut till landet, med täckbrallorna på och lite festis och varmkorv i termos. Frida fick ta årets första skidglid, om än mest i djupsnö. Det var såååå vintervackert!
 
 
 
 
 
Nu är det dags att natta för ikväll. Ha en bra vecka!
 
/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0