Bästaste början

Måndag morgon. Jag lade mig förhållandevis tidigt (kl 23.30 kanske) efter en mycket trevlig söndagskväll med ett par vänner och en vovve på filmhäng här hemma, ändå var jag gäspa-käken-ur-led-trött när mobilalarmet drog igång i morse. Snooooze...

Efter en stund vaknade Frida till. Fortfarande blundandes började hon tralla på sången till barnprogrammet Pomos piano - det är att vakna på rätt sida det! Sedan kramades vi hela familjen en stund, innan pappan duktigt tog sig upp. Då myste Frida in sig nos mot nos med mig - och somnade om. Zzzz Zzzz. När jag försiktigt försökte glida upp, lade hon sin varma lilla hand i ett fast grepp runt min hals och trasslade i sin mjuka fot bakom mitt ben. Fastmyst.

VÄRLDENS bästa början på veckan!

När vi sedan väckte henne igen, sträckte hon sina lena armar i luften och gjorde små dinosauriemorrnings-ljud. Sedan fnissade hon förtjust. Charmfabrik AB.

Nu ska jag luncha vidare. Ha en bra vecka!

/Jenny


Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0