Massor av må-bra-energi

Åh, vilken rolig dag vi hade i lördags! Skönt, avkopplande, njutbart, roligt, lyxigt. Bara härliga ingredienser. TACK alla inblandade för ett finfint firande!

Dagen inleddes med tjejlunch på Waynes, följt av några ärenden på stan. Sedan Idas salong, och fnissigt pyssel med ansiktmasker för vännerna medan jag fick hot stone-massage på rygg, nacke, baksida ben och sedan även i ansiktet i samband med ansiktsbehandling. Aaaah! Sedan hem till en av vännerna där samtliga herrar anslöt för middag - sushi och thaikäk i en trevlig mix.

Kvällen avslutades på Läkerol Arena med showen "Ljust och fräscht" - så HIMLA bra! Jag skrattade så att jag hade ont i magen mellan varven. Stor igenkänning på många vis, och en storslagen och självironisk avslutning. Lovely. Och TACK snälla farmorn, som passade Frida och gjorde det möjligt för oss att vara ute på vift!

På söndagen skapade Frida och jag egentid för pappan genom att åka iväg till Ö&B och ladda upp med snask och annat till barnkalaset nästa helg. Sedan åkte vi till Hemlingby och åkte skridskor. Vi fick några sköna timmar ute!

Gott om må-bra-energi i helgen, alltså. Det kan jag behöva nu när jag ska jobba ikapp allt som blivit liggande på jobbet medan det krasslats hemma, och samtidigt styrsla i ordning hemma för barnkalas till helgen...

Fast jag verkar ju inte alls dra nytta av den där feel-good-energin jag har med mig. Först fick jag ett ilsket utbrott i hallen i morse för att jag var svettig, hade jobbigt tät andning och inte hittade min mössa när jag (såklart lite i sista minuten) med blött hår skulle gå till jobbet. Men sådant trams straffar sig själv - vips stöp jag rejält i backen på väg till jobbet, så att jag är lite öm och stel nu. KARMA, kallas det, haha!

Ha en fortsatt bra vecka!

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Marielle

Vilken härlig lördag! Födelsedagsfirande kan vara det bästa som finns... Fråga vilken nybliven femåring som helst ;-)

2012-02-14 @ 23:17:09

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0