Vardagshjärtan

Vi har inte så stort fokus på alla hjärtans dag här. Jag fick faktiskt tulpaner igår, det blev jag jätteglad för! Och Frida gjorde ett kort till mig som jag fick igår, där hon skrivit och ritat hjärtan. Men ikväll blev det vardags as usual; jag har jobbat lite för sent, vi käkade fiskpinnar med ris och majskolv, jag sussade ned barnet och har kollat på House medan sambon var upptagen med annat.

Poff så var kvällen slut. Jag som tänkt hinna några nyttigheter här hemma... Men icke.

Föga myskväll, bara vardag. Men så glad jag är att jag har en vardag!
Då har man inte så stora problem.

Nu ska jag tassa upp och sova nära mina hjärtan.
Nära mitt stora trygga hjärta, och det lilla kärleksfulla busiga.

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0