Ett steg fram och två tillbaka

Jag är fortfarande nere i skoskaften efter de tragiska nyheterna igår. Jag vet inte om det är därför eller om jag faktiskt är sjuk på riktigt, men jag har feber ikväll. Jag tänker dock hålla tummarna galet hårt och tänka bort den, för imorgon eftermiddag åker jag till Stockholm för kvalitetstid med en vän i två dagar. (De jag ska hälsa på är såklart tillfrågade om hur de ser på ev. smittorisker.)

Jag har fått en massa brev från sjukvården de senaste dagarna.

Först ett från läkaren på hälsocentralen, som meddelade att de fått bakläxa på remissen till njurmedicin. Jag behöver ta fler prover - ta ny leverstatus, kolla äggvita i urinen, och göra en 24-timmars blodtrycksmätning - och göra en ultraljudsundersökning av njurar och urinvägar.

Tillbaka till ruta ett, då. Men de goda nyheterna är att jag fått tid för allt snabbt, inom två veckor tror jag vi ska ha betat av det där. Skönt!

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0