Tack och lov för den morgondisciplinen

Jag är så otroligt tacksam för min sambos förmåga att gå upp på morgonen.
Direkt. I tid. Förnuftigt tidigt, så att dagarna kan nyttjas.

För mig (fröken nattsuddare och morgontrött AB) är det komplett obegripligt hur man kan välja att ställa klockan på 07.00, när man inte måste. När man istället skulle kunna välja att sova lika länge som sitt varma nystan till unge och morgonsofta igång sin dag.

Nåja. Det må vara svårt att begripa, men det är just nu helt underbart att han är så. Annars skulle jag typ aldrig komma upp! För det enda som är jobbigare än att komma upp på morgonen, är att komma upp på morgonen när två varma snusiga familjemedlemmar fortfarande får ligga kvar och sova.

Tack snälla för de vanorna. Love.

/Jenny


Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0