Skiftbyte i semesterfabriken

Nu är vi inne i fas tre av den här norrlandstrippen, när vi ikväll installerat oss och nattar hos min vän Ws föräldrar.
 
Det är så nära det "gamla hemma" man kan komma, sedan pappa sålde huset och flyttade. Det är på samma gata, fast på andra sidan allmänningen (där vi brukade leka Burken på sommaren och skotta upp en stig mellan husen på vintern som små). Det är i ett hus jag varit ofta, ofta genom uppväxten. Det är hos människor som alltid månat om mig. Det känns fint att vara här!
 
Jag är så tacksam för alla vänliga själar där vi får husrum, mat, prat och mys under denna tripp. Det sprider en värme i hjärtat, verkligen.
 
Nu väntar några dagar med diverse kompisdejter. Kul!
 
/Jenny
 

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0