Tre fuktiga tester

Den lilla dumma lampan i bilen slocknade idag, och några samtal med en Saab-expert i bekantskapskretsen gjorde mig trygg i att jag inte behövde akut-ila till bilverkstaden. Tack och lov! (Och lampelände: kom inte med några idéer om att tändas igen, tack tack.)
 
Istället åkte vi och hälsade på på Ws jobb, vinglade runt och köpte fler födelsedagspresenter, klämde en sushilunch till Fridas lycka och rullade sedan vidare till Siggesta Gård. Fint ställe med naturnära mys, smådjur, glassar och fika och grönt och skönt!
 
Därefter drog jag, W och Frida minsann på gratis Zumba vid nåt havsbad. Frida avvek dock snabbt från zumban och började bada istället. Hon lekte med några andra barn och hade det jättemysigt, och när jag gympat klart tog jag av mig träningskläderna och hoppade med henne i plurret i sport-BH och trosor. Sweet! Årets första utebad, faktiskt - så här sent har jag nog aldrig premiärdoppat på mycket länge (om ens nånsin).
 
Idag har jag verkligen testat den där mascaran jag skrev om härom dagen. För efter svettig träning och ett havsbad, var det dags för snabbdusch och sedan middag hos grannen. Och jodå, mascaran satt lika fint även efter duschen! Galet.
 
Imorgon packar vi ihop igen. Hemfärd nalkas, men först middag hos och med släktingar som vi träffar alldeles för sällan.
 
/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0