Lite smarrig skinka, kanske?

Härom dagen tog jag en dryg timmes prommis. Gå gå gå gå gå gå. Rask takt.
 
När jag kom hem var jag helt svettig, så jag stretchade utomhus. Sedan rensade jag bort ett gäng uppstickare i rabatten, som vågat sig fram sedan den stora kirskåls-slakten. Så stretchade jag lite till.
 
Då så. Avsvalnad och balanserad, in och duscha.
 
Senare upptäckte jag typ åtta nya myggbett. Samtliga på rumpan!
 
Hmmmm. Jag drar två slutsatser:
- Ju större rumpa, desto fler myggbett får plats på den. Ännu en anledning att minska den en smula.
- Jag får eftersvettas inomhus nästa gång och ignorera ogräset, för så pass som den däringa rumpan hamnar i självgungning under själva gåendet i rask takt må det vara rackarns vältränade myggor om de sitter kvar då!
 
Framför allt är det ju sååå himla piffigt att klia hysteriskt på sina myggbett just på rumpan...
 
/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0