Halvtid på heldagen

Milda makaroner. Jag minns inte när jag sist var såååå svettig utan att röra på mig samtidigt.

Jag snackar om badhuskalaset, alltså. Det vär jättelyckat. Mycket roligt, mycket stojsigt, mycket nöjda kids - och väldigt, väldigt varma stå-på-sidan föräldrar. Det är tropiskt varmt där inne, plus att den härliga vårsolen låg på och gassade under större delen av besöket. Puh! Vilken pärs.

Frida var i alla fall supernöjd:

- Mamma, det här är den roligaste dagen i hela livet!
- Åh, vad härligt!
- Ja, för kalaset blev ÄNNU bättre och roligare än jag hade trott!
- Vad kul, gumman.
- Jaa. Bäst var det när vi åkte tåg i rutschbanan, det var nog det som gjorde det sååå kul!
- Vad glad jag blir att du är nöjd, du som var så pirrig och sugen innan.
- Ja, och nu är det discot KVAR också! Åh, det här är den bästa dagen!!

Man kan väl säga att hon är ganska mycket för det extrema - är det bra så är det MEGABRA, är det illa så är det ELÄNDE. Och sen svänger det på en femöring. Jag gillar det, även om det kan gå en på nerverna ibland så är det mestadels en härlig inställning!

Jag överlämnade en hårfönad, uppstassad och glad pingla i pappans händer.
Nu ska jag dricka typ en liter vatten och ta ett bad med en god bok.

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0