Tack tack tack

När man har ont i magen och känner sig som ett ynk. När man tagit sig hem från jobbet och äntligen kan slappna av. När man helst vill rulla ihop sig som en kattunge i soffhörnet.

Då.

Då är det som en DRÖM att komma hem till familjen som redan är på plats. Till en dotter som sitter och ritar, och en sambo som tänt grillen! Till nån som fixar. Till kramar. Till en liten femåring som gnuggar sin näsa mot min, säger att jag är söt och att hon älskar mig.

Jag kurade in mig i en filt i soffhörnet och har tillbringat sisådär 85 procent av min kväll där. Vilat ikapp och varit snäll med mig.

Det blev inte alls så tokigt det här ändå.
Och imorgon är en annan dag.

Kram därute!

/Jenny


Kommentarer
Postat av: Marie&Doran

Underbart!! <3

2012-03-27 @ 11:57:02

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0