Tiden är ur led

För en nattsuddare är det lite trixigt det här med att ställa fram klockan. Kroppen har då ÄNNU svårare att pallra sig i säng i vettig tid. Men nu är det väl ändå dags. Jag ska bara... Haha!

Frida och jag tillbringade en stor del av söndagen på stan. Frida fick tre par vår/sommarskor, en ny baddräkt och ett par överdragsbyxor som passade bättre för längre femårsben. Åh, och ett must-have-paljettbälte för kommande discodagar, eftersom något litet behövde läggas till för att komma upp i summan som gav mig 50 kr rabatt (så bältet i praktiken nästan blev gratis). Jag själv fick mest bara ansiktskräm och deo och annat ganska ordinärt.

Frida var nog trött från igår, för hon var helt uppe i det blå idag. Lyssnade inte, gick iväg från mig, knorrade över småsaker... Och jag hade inte min bästa tålamodsdag utan höll på att bli galen av allt tjatande jag fick ägna mig åt. Gaaah. Jag lät nog stundtals som en sån där mamma som man undrar lite varför hon är så barsk mot sitt barn - tur att vi pussades och kramades och hade fniss-kul mellan varven också!

Efter shoppingen cyklade vi hem till Fridas förskolekompis V. Lite småprat och lek och trevligt häng. Dessutom blev vi kvarbjudna på käk, så himla trevligt sätt att avsluta söndagen!

Imorrn är det ny vecka igen. Ha det fint!

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0