Jojo, man tackar

I morse kunde jag efter sisådär tre-fyra veckor med ögoninflammation som sakta ebbat ut, Ä N T L I G E N  peta i mina linser igen! Ååååh så efterlängtat. Det är som att få en present. Jag kunde dessutom peta på mig lite mascara igen också.

Frida mötte mig i badrumsdörren. Hon sken upp och log stort:

- Men MAMMA, har du SMINKAT dig?!
- Ja, jag kan äntligen ha linser igen, så jag tog på lite mascara.
- Åh, du är JÄTTEVACKER!
- TAck snälla söta du, vad glad jag blir!
- Ja, du är lika snygg som en POPSTJÄRNA!
- Oj, som en popstjärna minsann? Så de är snygga de?
- Jaaa, verkligen! Du vet, lika snygg som Eric Saade och och Ulrik Munther och sådär!


Gullunge. Jag sparar i hjärtat tills de där "du är bara dum och fattar inget"-dagarna kommer. Love you.

Nu ska jag gå och umgås. Jag och Frida har landat hos W och killarna. Solen lyser och körsbärsträdet blommar. Mysigt!

/Jenny




Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0