Pollenpuckad

Men gud, jag blir SÅÅÅ trött nu när pollensmockan slagit till på allvar!
Zzzz Zzzz. Jag orkar noll och inget och är helt apatiseg.

Man blir en rätt tråkig mamma när man är under isen. Sambon var iväg och hjälpte en vän med ved hela eftermiddagen idag, och under tiden tog det oss brudar flera timmar att komma iväg nånstans. Det känns motsträvigt att ge mig ut när jag vet att jag blir så sänkt efteråt, men vädret och den pigga femåringen drar såklart åt andra hållet. 

Till sist stack vi ut på en lång cykeltur till Gävle Strand. Frida älskar det områdets nya, fräscha (och så himla fina) lekpark. Vi såg till att hinna med fikamys på Waynes och mycket kramar och småprat, härligt! Och ÄNTLIGEN har Frida blivit trygg och säker (och någorlunda snabb) nog att cykla även längre sträckor själv, grymt skönt måste jag säga.

Imorgon ska vi på en liten utflykt som faktiskt redan är planerad.
Dessutom ska jag tvätta och packa, för det vankas tjänsteresa nästa vecka.

Natti!

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Karin Rolén Nordstrand

Så duktig hon är, Frida, som redan kan cykla långa sträckor!

2012-05-27 @ 09:23:05
URL: http://www.karinrolennordstrand.se

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0