Gomorron gomorron

Frida kom upptassande till oss redan vid 01 inatt. Gissningsvis hade hennes sjuttiofjorton myggbett från förskolan igår (eländes, det ser ut som om hon fått ett gäng ungdomsfinnar i pannan!) väckt henne, för hon kliade frenetiskt på dem när hon krypit ned.
 
Vi låg därför och gonade oss ihop i morse. Sambon kunde inte låta bli att väcka oss innan han ska åka till jobbet. Den nyvakna, übergosiga lillpinglan säger mitt i kramen:
- Pappa, vet du vad jag säger? Tack för att du väckte mig, för du luktar så gott!
- Oj, tack, vad snäll du är!
- Mmm, du luktar öl!
 
Haha! (För alla som blir fundersamma, kan jag meddela att han luktade nytvättat, hudkräm och Listerine tandskölj.)
 
När pappan har åkt, kramas jag och Frida vidare och småpratar om dagen och så. Då säger Frida:
- Och mamma, du har alltid lite konstig andedräkt på morgonen liksom. Den luktar lite äckligt. Fast det gör inget. Jag är ju van vid det.
 
Haha! Same same but (VERY) different.
Gomorron!
 
/Jenny

Kommentarer
Postat av: Rebecca

UNDERBART!!! älskade barn <3

2012-10-03 @ 11:53:56
URL: http://stranddesign.blogg.se/

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0