Och så kom snön

Idag har det plötsligt varit vinter här. Pang tjong, snö hela dagen.
 
 
Tyvärr övergick det i plaskblött glopp framåt kvällen, så jag hoppas snarare att det tinar bort än fryser på nu. Men vi hade i alla fall tid för däckbyte idag, schysst timing! Det kändes riktigt gött att få på säkra sulor i det här rusket.
 
På kvällningen har vi styrt upp en Halloween-pumpa här hemma. Frida deklarerade:
- Mamma, den måste vara elak och läskig!
 
 
Jag vet inte, jag. Jag är mest glad över att den är hel, haha!
 
Imorgon är förskolan stängd. Jag skulle vara ledig, men det dök upp ett möte jag måste gå på. Frida får helt enkelt haka på till mitt jobb, med DVD-filmer och nåt att knapra på i högsta hugg. Det blir kanoners det. Sen håller vi tummarna för att det inte blir snöstorm, för då får vi troligen besök på eftermiddagen. Yey!
 
/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0