Smått-och-gott-lördag

Den här dagen har varit en skön mix. 
 
Först en del jobb. Tvättberget i stil med Mont Blanc skulle elimineras. Tvätta, tvätta, tvätta, hänga, hänga, hänga. Puh. Och sen vika, vika, vika. Innan jag var klar var torkrummet totalt överfullt - på bilden har jag tre maskiner kvar att hänga. Tjolahopp.
 
 
 
 
Igår var det en sådan fantastisk höstdag. Man längtade bara ut från kontoret, ut i vackra världen! Men jag fångade ett par ögonblick i alla fall, efter att jag varit med Frida på simskolan.
 
 
 
 
 
 
Efter tvätt-SM idag, fick vi kaffefrämmande av svärföräldrarna. Jag hade namnsdag så de kom för att fira mig lite, trevligt! Sedan cyklade jag och Frida ned på stan för att köpa sushimiddag. Sambon taxijobbar ikväll/inatt så vi lyxade till det lite. På hemvägen svängde vi av och tog vägen genom Boulognern hem, försytt "ÅH vad det är vackert, mamma!". Och ja, hon hade såå rätt.
 
 
 
 
 
 
 Så tjusigt! Sedan rasslade vi hem, käkade gott och hade det trevligt. Vi fick besök av S på kvällen, jättemysigt! 
 
/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0