Bra prioritering

Idag följde Frida med en förskolekompis hem. Jag passade på att INTE jobba för en gångs skull, utan stack och tränade istället. Bra där. Jag körde ett pass "EFIT". Det beskrivs som "Effektiv styrke- och konditionsträning för dig som vill köra igenom kroppen rejält på kort tid". Oh yes, det kan man säga. Jag har nu bland annat två stockar till armar och känner mig rätt mör överlag. Jösses, det kommer att bli tungjobbat vid tangentbordet imorgon.
 
Ikväll har jag pratat läääänge med en vän i telefonen. Sådant gillar jag men det blir för sällan av nu för tiden. Alltid är det nåt jobb, nån barnnattning, nåt TV-program eller hemmasysslor som kommer ivägen. Men inte idag. Lyxigt!
 
/Jenny
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0