Ge-bort-en-bok-dagen

Vi hade en mysig kväll igår, jag och Frida. Vi stannade kvar på Fjärran Höjdet-badet efter hennes simskola och plaskade runt där nästan tills de stängde. Pappan passade på att få lite tyst pluggtid i lugn och ro, sen blev det käk och soffmys framför Fridas nya favvoprogram Fångarna på fortet.

Pappan och Frida är på dansen nu. Själv är jag morgontufsig men redo för en liten utplacera-böcker-cykelrunda. Har hittat sex pocketböcker att ge bort, tre av dem är faktiskt olästa till och med ni vet; "Oj, jag glömde visst avbeställa denna månadsleveransen!" Jag tror jag lägger dem i några busskurer, på högskolan och kanske på nåt träningsställe. 

 


Sol och syre kanske jagar bort huvudvärken som jag vaknade med? Jag somnade kl 21.30 med Frida igår (!) så jag har redan provat med 10,5 timmars sömn (nästan dubbel normaldos för mig) och frukost.

Ha en fin helg därute!

/Jenny


Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0