En maratondag till med släktmys-knorr

Varför inte köra på när man är igång? Frida och jag har klämt dag två på stan.Sambon hälsade våren välkommen genom en golfrunda, så vi var ändå home alone liksom.
 
Efter studiebesöket på lokaltidningen, snirklade vi omkring och betade av att-göra-listan. Idag var det lite mer utdelning för mig, jag fick bland annat ett par tunikor, ett par vardagsjeans, ett par sjalar och några småsaker till. Tackar! Har dock fortfarande inte slagit till på någon av de tre födelsedagspresenter som ska införskaffas nu, men jag har rekat och klurat på idéer i alla fall. Alltid något.
 
Kvällen avslutades mysigt med grillmiddag tillsammans med svägerskan med familj, som är uppe i Gävle på en snabbsejour. Trevligt - både grillpremiären och sällskapet!
 
Nu är jag så trött att jag nickar över tangentbordet. Zzz Zzz... Så natti!
 
/Jenny
 

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0