En prima donna

Idag har Frida BÅDE varit på barndans och balett. Mycket dans blir det!
 
Baletten var en extrainsatt repetition inför morgondagen, då alla Kulturskolans dansgrupper samlas i en gemensam föreställning. Fridas grupp dansar ett par korta minuter till Kina-musik. De är söta som få - små vårblommor är vad de är. Urgulliga!
 
Hela det vackra gänget. Frida är tredje skrutt från höger... Men det såg ni nog, haha!
 
Min vackra lilla blåsippa!
 
Imorgon blir det balett för hela slanten; genrepet börjar på förmiddagskvisten, sedan är det full huggning fram till föreställningen på eftermiddagen. Jag har lovat att vara "hjälpförälder" (är nån förvånad?!) så jag har en del att ansvara för under dagen. Det kommer att vara två trötta tjejer här hemma på söndag kväll, kan jag gissa.
 
/Jenny

Kommentarer
Postat av: Faster Lisa

Hej ååååhh vilken fin baletttjej,väcker minnen från min barndom! Kram Lisa

Svar: Ja, visst är hon ljuvlig! Förstår att du får flashbacks - och Frida har ju tydligen lite att brås på. =)
Jenny

2013-04-14 @ 18:29:04

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0