Kort livstecken

Jag är här - lite trött bara.
 
Söndagens genrep och dansföreställning på Kulturskolan gick finfint! Frida var glad och stolt att få uppträda (men gaaaanska less på att sitta och vänta en massa tid däremellan). det var mycket härlig dansglädje under dagen! Även för "hjälpförälder"-mamman var det intensivt som attsingens, puh! När vi sedan kom ut efteråt, insåg jag att vi nog precis missat en riktigt fin och varm vårvinterdag. Jättehärligt ljummet ute!
 
Igår fick Frida hoppa över simträningen (de var ändå utan fröken, hon var bortrest) och natta tidigt - det behövde hon. Själv var jag helt matt och slut och sov faktiskt nästan heeeela kvällen. När jag skulle lägga mig på riktigt insåg jag att jag hade feber. Inte konstigt då! Frida var också varm där mitt-i-natten en stund, men i morse var vi båda normaltempererade. Skumt! Jag ignorerar huvudvärken så gott jag kan och jobbar på, så får vi se om det håller.
 
Nu ska jag se till att peta i mig lite FIKA på min fikarast också!
 
/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0