Tjorvigt

Världens mysigaste: Att slumra till ingosad med Frida när jag nattar henne.
Världens mest irriterande: Att vakna kl 23.52 och inse att man sovit bort heeela kvällen.
 
Jag blir på sjuuukt morrigt humör när jag slocknar bort en kväll sådär. Hmpf!
 
Well well. Efter att jag stampat, smällt och slamrat lite går ju morrigheten över. Nu har jag istället nattugglat nästan två timmar - jag var "tvungen" på kolla på en film jag hyrt som ska återlämnas imorgon.
 
Frida har haft en toppenfredag, med tidig hemgång från förskolan då hon fick följa med kompisen M hem. M och hennes familj bor på landet utanför stan, och hos dem vankas en massa spännande djur och andra ovanliga möjligheter. Eller vad sägs till exempel om lek med M:s nya kaninunge, flaskmatning av dagsfärska lamm eller att själv få styra (!) traktorn en bit? Jag hämtade hem en väldigt sprallig och glad men ruskigt trött tjej på kvällskvisten. (TACK!)
 
Nä. Nu MÅSTE jag natta, om jag ska orka morgondagen! Då vankas barndans x 2, ärenden på stan och på kvällen kompisdate med prat, mat och sedan Miss Li på Konserthuset! Yey.
 
Ha en fin helg!
 
/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0